بستن اطلاعیه
مشخصات شما نشان می دهد که در تالار گفتگو توکاوب عضو نیستید ! هم اکنون به جمع ما به پیوندید و با ثبت نام در این مجموعه از قالب ها و اسکریپت هایی که اختصاصی در این بخش قرار می گیرند بهره ببرید ، همچنین مشکلات خود را می توانید مطرح کنید و در سریع ترین زمان مشکلات خود را برطرف کنید. برای عضویت کلیک کنید

استخدامی هلال احمر

شروع موضوع توسط karbalanajaf ‏27 می 2016 در انجمن شبکه های اجتماعی

به اشتراک بگذارید

  1. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرض سلام و ادب
    وقت بخیر
    اطلاعیه‌ جمعیت هلال احمرجمهوری اسلامی ایران درباره‌ تاریخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضی شركت در آزمون‌ استخدام قراردادی مردادماه 1395

    به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (13) ماده واحده بودجه سال 94 جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدين وسيله به اطلاع كليه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان كاركنان بازنشسته جمعيت هلال احمر متقاضي ثبت‌‌نام و شركت در آزمون استخدامي مرداد ماه 1395 مي‌رساند كه ثبت‌‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شویداز روز چهار‌شنبه مورخ 05/03/1395 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 16/03/1395 پايان مي‌پذيرد.
    لذا ضرورت دارد كليه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت ‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.
    داوطلبان مي‌بايست با توجه به مندرجات جدول شماره 1 (ذيل همين اطلاعيه) و با عنايت به نوع مدرك و رشته تحصيلي نسبت به انتخاب يك عنوان رشته شغلي اقدام نموده و سپس با توجه به رشته شغلي انتخابي نسبت به انتخاب يك كد رشته شغل محل از جدول شماره 2 (ذيل اين اطلاعيه) براساس شهرستان و استان بومي اقدام نمايد.



    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید

    یاعلی مدد التماس دعا
    باتشکرفراوان
     
    scriptbuy از این پست تشکر کرده است.
    تلگرام مهدی ایمانپور
  2. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرض سلام و ادب
    وقت بخیر
    سیستم ثبت نام سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت شهریور ماه سال1395

    جدول زماني و نکات مهم
    • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه 28 تیر ماه 1395 لغايت روز دوشنبه 6 مرداد ماه 1395 مي باشد
    • زمان برگزاری آزمون : 19 شهریور ماه 1395 می باشد
    • ويرايش اطلاعات ثبت نام : براي ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوي سمت راست مي باشد اقدام نماييد.
    • توجه ويژه : در طي مراحل ثبت نام از کليک بر روي دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روي کامپيوتر خود جدا خودداري نماييد.
    • توجه ويژه : در صورتي که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلي برخورد کرديد، تمامي پنجره هاي مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.
    • توجه ويژه : ثبت نام شما زماني تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از سيستم شماره پرونده 7 رقمي و کد پيگيري ثبت نام 15 رقمي دريافت نماييد.
    • توجه ويژه : جهت طرح سوال مي توانيد با شماره 02636270057 و 02636270058 تماس گرفته ويا از طريق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید اقدام نماييد. ساعت پاسخ گويي تلفني از ساعت 8:30 صبح الي 12:00 و بعداز ظهر از ساعت 14:00 الي 15:30 بجز ايام تعطيل
    • توجه ويژه : داوطلبان بایستی سریال ثبت نام 12 رقمی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور و دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت شهریور ماه سال 1395 به مبلغ 290/000 ریال معادل بیست و نه هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید
    یاعلی مدد التماس دعا
    باتشکرفراوان
     
    scriptbuy از این پست تشکر کرده است.
  3. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرض سلام و ادب
    وقت بخیر

    استخدامی بانک پاسارگارد

    خانم ها متولد 1369-01-01 به بعد ، آقایان متولد 1367-01-01 به بعد (درخصوص متقاضیان فوق لیسانس، شرایط سنی با دوسال اختلاف از شرایط سنی قیدشده نیز قابل پذیرش است)
    برای شغل بانکدار حداقل مدرک مورد تایید، مدرک لیسانس می باشد.
    رشته های مورد تایید برای شغل بانکدار
    حسابداری (گرایش : کلیه گرایش ها)
    اقتصاد (گرایش : کلیه گرایش ها)
    مهندسی صنایع (گرایش : کلیه گرایش ها)
    مدیریت (گرایش : صنعتی, بازرگانی, دولتی, بیمه, امور بانکی (بانکداری), مالی, IT (فناوری اطلاعات))
    آمار (گرایش : کلیه گرایش ها)
    ریاضی (گرایش : کلیه گرایش ها)
    حقوق (گرایش : کلیه گرایش ها)
    مهندسی کامپیوتر (گرایش : سخت افزار, نرم افزار)
    مهندسی عمران (گرایش : کلیه گرایش ها)
    مهندسی IT (فناوری اطلاعات) (گرایش : کلیه گرایش ها)
    استان های مورد نیاز برای شغل بانکدار
    البرز (شهرهای : کرج )
    تهران (شهرهای : تهران , اسلامشهر , لواسانات , فشم , ورامین )
    مازندران (شهرهای : قائم شهر )
    اصفهان (شهرهای : شهرضا , فولادشهر , زرین شهر )
    خوزستان (شهرهای : دزفول )
    آذربایجان شرقی (شهرهای : تبریز )
    فارس (شهرهای : کازرون )
    خراسان (شهرهای : مشهد , سبزوار , نیشابور )

    مراحل ثبت نام:

    برای ثبت نام نیاز به یک آدرس پست الکترونیک معتبر دارید که لینک ثبت نام به آن ارسال خواهد شد و با کلیک روی لینک ثبت نام از داخل پست الکترونیک خود می توانید مراحل ثبت نام را شروع فرمایید.
    پست الکترونیک منحصر به فرد است و یا به عبارت دیگر با هر آدرس پست الکترونیک فقط یکبار امکان ثبت نام وجود دارد.
    ارسال لینک ثبت نام به پست الکترونیک محدودیت دارد، چنانچه بیش از ۵ بار به یک پست الکترونیک دعوتنامه ارسال شود و مرحله ثبت نام تکمیل نشود به آن آدرس دیگر دعوتنامه ارسال نخواهد شد.
    لطفا دقت فرمایید ممکن است دعوتنامه به بخش اسپم (junk mail,bulk mail, spam) پست الکترونیک شما ارسال شده باشد.

    مدارک مورد نیاز برای ثبت نام :

    فایل اسکن شده عکس پرسنلی 3 * 4 (عکس پرسنلی باید تمام رخ و واضح باشد)
    فایل اسکن شده کارت ملی
    فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
    فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
    فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه هوشمند ( برای آقایان )

    حداکثر حجم فایل های ارسالی می تواند ۴۰۰KB باشد و فقط در قالب های jpg,png,gif ذخیره شده باشد
    نکات بسیار مهم برای ثبت نام

    هر متقاضی تنها یک بار امکان ثبت نام در سامانه دعوت به همکاری را دارا می باشد. درصورت تغییر مشخصات، امکان ویرایش فرم ثبت نام از قسمت دعوت به همکاری سایت وجود دارد.
    توجه در صورتی که هریک از فایل های فوق را ندارید لطفا ابتدا آن ها را تهیه فرمایید چرا که بدون هریک از این مدارک امکان تکمیل ثبت نام وجود ندارد.
    لطفا حتما شماره تلفن همراه معتبر در سایت وارد فرمایید چرا که در صورت پذیرش دعوتنامهُ شما فقط، از طریق پیامک و پست الکترونیک ارسال خواهد شد.
    در پایان ثبت نام به شما یک کد رهگیری داده می شود، لطفا آن کد را یادداشت نموده و نزد خود نگه دارید، چرا که برای ویرایش مشخصات خود به این کد نیاز دارید.

    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید

    موفق باشید
    یاعلی مدد
    باتشکرفراوان
     
    scriptbuy از این پست تشکر کرده است.
  4. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرض سلام و ادب
    وقت بخیر

    اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشوردر باره تاريخ ثبت ‌نام و شركت درآزمون استخدامي وزارت آموزش وپرورش سال 1395 و همچنين اعلام اصلاحاتي در دفترچه راهنماي ثبت‌نام رشته‌ شغل‌محلهاي دانشگاههاي علوم پزشكي در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور

    پيرو انتشار دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید بدين‌وسيله به اطلاع كليه متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون استخدامي وزارت آموزش و پرورش سال 95 مي‌رساند ثبت‌‌نام اين آزمون براي جذب نيروي پيماني از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 لغايت روز شنبه مورخ 95/7/24 از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید آغاز خواهد شد. لذا از متقاضيان واجد شرايط براي شركت در آزمون مذكور دعوت بعمل مي‌آيد بمنظور كسب اطلاعات و جزييات مربوط به رشته‌ها و شغل محلهاي استخدام به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذكور كه از روز يكشنبه مورخ 1395/7/18 بر روي پايگاه اطلاع‌رساني قرار داده خواهد شد، مراجعه نمايند. لازم به توضيح است كه تاريخ ثبت‌نام به هيچ وجه تمديد نخواهد شد.

    همچنين داوطلباني كه قبلاً در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور و دانشگاه‌هاي علوم پزشكي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي ثبت‌نام نموده‌اند، با عنايت به شرايط و ضوابط و رشته‌ها و شغل محلهاي مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدام وزارت آموزش و پرورش در صورت علاقمندي مي‌توانند با مراجعه به قسمت ويرايش نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي و يا تغيير آزمون خود از ثبت‌نام قبلي به ثبت‌نام در آزمون استخدامي آموزش و پرورش اقدام نمايند. با توجه به اينكه آزمونهاي مذكور همزمان برگزار خواهد شد لذا امكان ثبت‌نام داوطلبان همزمان براي هر دو آزمون ميسر نبوده و داوطلبان منحصراً مجاز به ثبت‌نام در يكي از آزمونهاي مذكور خواهند بود.

    ضمناً با توجه به اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اصلاحات ذيل در دفترچه راهنماي ثبت‌نام آزمون دانشگاه‌هاي علوم پزشكي به شرح ذيل صورت گرفته است. لذا ضرورت دارد داوطلباني كه قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، با توجه به توضيحات ذيل در صورت تمايل، نسبت ويرايش اطلاعات ثبت‌نامي خود اقدام نمايند.

    1-رشته تحصيلي تغذيه (كد 30300) با مقطع تحصيلي ليسانس و كدشرايط احراز 243 به شغل محل 12035 (خوشه شغلي كارشناس تغذيه) اضافه مي‌گردد.

    2-مقطع تحصيلي فوق ليسانس به رشته‌هاي تحصيلي پرستاري مراقبتهاي ويژه (كد 32305)، داخلي و جراحي (كد 32414)، كودكان (كد 32415) و سلامت جامعه و روان (كد 32416) به كد شغل محل 13190 با كد شرايط احراز 160 اضافه مي‌گردد.

    3-رشته تحصيلي حسابداري (كد 30408) با مقطع ليسانس به شغل محل 12383 (خوشه شغلي امور مالي) با كد شرايط احراز 23 اضافه مي‌گردد.

    در پايان مجدداً يادآوري مي‌شود كه ثبت‌نام در آزمونهاي استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور و دانشگاههاي علوم پزشكي تا پايان روز شنبه مورخ 95/7/17 خواهد بود و قابل تمديد نمي‌باشد.

    تاريخ برگزاري آزمون استخدامي دستگاههاي اجرايي كشور، دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت آموزش و پرورش در روز جمعه مورخ 1395/8/21 خواهد بو

    دانلود دفترچه دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید


    یاعلی مدد
    باتشکرفراوان
     

    پیوست ها:

    • EMPAP95.pdf
      اندازه فایل:
      4.6 MB
      نمایش ها:
      0
  5. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرض سلام و ادب
    وقت بخیر


    به سیستم ثبت نام آزمون استخدامي شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (سهامی خاص) سال 1395 خوش آمدید

    • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز یکشنبه 1395/8/16 لغايت روز یکشنبه 1395/08/23 مي باشد
    • زمان برگزاری آزمون : جمعه 26 آذر ماه 1395 می باشد
    • ويرايش اطلاعات ثبت نام : براي ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوي سمت راست مي باشد اقدام نماييد.
    • توجه ويژه : در طي مراحل ثبت نام از کليک بر روي دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روي کامپيوتر خود جدا خودداري نماييد.
    • توجه ويژه : در صورتي که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلي برخورد کرديد، تمامي پنجره هاي مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.
    • توجه ويژه : ثبت نام شما زماني تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از سيستم شماره پرونده 5 رقمي و کد پيگيري ثبت نام 15 رقمي دريافت نماييد.
    • توجه ويژه : جهت طرح سوال مي توانيد با شماره 02636270062 تماس گرفته ويا از طريق دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید اقدام نماييد. ساعت پاسخ گويي تلفني از ساعت 8:30 صبح الي 12:00 و بعداز ظهر از ساعت 14:00 الي 15:00 بجز ايام تعطيل
    • توجه ويژه : داوطلبان بایستی سریال ثبت نام 12 رقمی آزمون استخدامي شرکت تعمیرات و پشتیبانی نیروگاه های اتمی (سهامی خاص) سال 1395 به مبلغ 300/000 ریال معادل سی هزار تومان را از قسمت خرید کارت تهیه نمایند.

      دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید
    یاعلی مدد
    باتشکرفراوان
     
  6. karbalanajaf

    karbalanajaf کاربران کاربر تایید شده

    در حال حاضر:
    آفلاین
    تاریخ عضویت:
    ‏30 دسامبر 2015
    ارسال ها:
    40
    تشکر شده:
    34
    باعرضسلام و ادب
    وقت بخیر

    اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت و زمان‌ برگزاري سومين آزمون استخدامی متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور، دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت آموزش و پرورش سال 1395


    ضمن آرزوي موفقيت براي داوطلباني كه در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه هاي اجرايي كشور، دانشگاههاي علوم پزشكي و وزارت آموزش و پرورش در سال 1395 ثبت‌نام نموده‌اند، نظر اين داوطلبان را به موارد ذيل معطوف مي دارد:
    الف‌ - نحوه‌ و زمان پرينت كارت شركت در آزمون
    كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ كليه‌ داوطلبان‌ از روز سه شنبه 95/8/18
    براي مشاهده و پرينت بر روي پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید قرار خواهد گرفت. لذا كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي شركت‌ در آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به پايگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام‌خانوادگي، كد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. بديهي است براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.
    ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:
    1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1، 2، 4، 5، 6، 7، 10، 11، 12، 13، 14، 15، 18 و 19 (شامل نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، دين، سهميه، نام دستگاه اشتغال، داوطلب بومي، حالت بومي،نوع بومي، تاريخ فارغ التحصيلي و معدل آخرين مدرك تحصيلي) كارت شركت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 95/8/20 منحصراً به پايگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند و در صورتيكه نسبت به بندهاي 3، 8، 9، 16، 17، 20، و 21 (جنس، معلوليت، نيازمند منشي، مقطع تحصيلي، عنوان رشته تحصيلي، خوشه شغلي و اولويت هاي انتخابي) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند.
    2ـ چنانچه عكس الصاقي به كارت ورودي داوطلب با چهره وي مغايرت داشته باشد لازم است شخص داوطلب همراه با دو قطعه عكس و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار براي اصلاح كارت، مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمايند. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلّف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد.
    3- چنانچه كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس مي باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد، بديهي است در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود داوطلب تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است.
    تذكر 1: داوطلبان متقاضي استفاده از سهميه 25 درصد ايثارگران توجه داشته باشند كه سهميه مندرج بر روي كارت شركت در آزمون آنها بر اساس اطلاعات تكميلي مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام (خوداظهاري) در نظر گرفته شده و در صورت تاييد سهميه توسط ارگان مربوط، اين سهميه در مراحل بعدي براي آنان اعمال مي‌گردد، در غيراينصورت با سهميه آزاد گزينش خواهند شد.
    تذكر 2: داوطلبان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي سايت قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند.

    ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون
    نماينده سازمان سنجش در روزهاي چهارشنبه 95/8/19 و پنجشنبه 95/8/20 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از داوطلباني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي گردند، آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون به شرح جدول شماره 2 مي‌باشد.

    دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید

    یاعلی مدد
    باتشکرفراوان
     

به اشتراک بگذارید